mjuuuukglass

Hej, Cissi sovde hos mig igår, vi har haft skitkul!:)
Först for jag med moppen hem till henne och så gick vi till grillen och köpte en mjukglass,vi satt ute på dondär bänkarna och skrattade åt roliga saker, och jag tror vi sållade ner hela bordet:P
Vi satt vi där till typ kvart i nio lr nått sånt, då vart det kallt, så då körde vi hem till mig.
Då satte vi oss vid datorn och gjorde en ny header, vi ska bara få jenny att lägga in den åt oss nu.
Sen såg vi en film, kickass, den var sådär.
Sen gick vi upp och läste en tidning, sen sovde vi.
Jag hade en mardrömm, fast kan inte berätta den, haha, för den är skit wierd.
Sen körde vi moppe i hela ersmark, kågemarken och kåge, sen for vi på grillen igen och skulle köpa en mjukglass, då frågade inte ens kille som jobbade där vad vi ville ha för såslr strössel för han minns vad vi hade igår, haha det var skutkul:]
Oj, vart långt inlägg, hoppas ni orkar läsa.
(bilden har inget med inlägget att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0