the söderberg!

Hola guapos!
-
Idag har det varit en helt vanlig skoldag och efter skolan var jag med rasmus, det blev promenader och en massa prat! mysigt!
Bestämde också att jag ska till han nån kväll nu på det lilla lovet och se någon skräckfilm, det blir kul.
-
Förresten så kommer Hannis om ett tag med moppen, då drar vi en sväng till grillen och köper mjukglass och sen far vi hem till henne och hittar på något kul. Hennes farfar från stockholm är här nu så vi ska nog ta och kolla på en massa filmer som vi spelade in förra året.. mysigt!
-
Nu ska jag spela lite på min fina gitarr innan hon kommer och här får ni njuta av en fin bild på rasmus!
Peace!
Cissi.

Kommentarer
Postat av: hannape

och vem är fotograf till denna bild då vavvavava :]?..

2010-05-13 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0