Jag är duktig

Helgen har spenderats med min bror eftersom att jag inte fick tag på en enda människa som inte var upptagen.. egentligen var det meningen att jag skulle följa jenny och jesper till bergsbyn och titta på när jenny tävlade i agility men det var för tidigt på morgonen så jag orkade såklart inte gå upp ur sängen.. :(
-
Jag har faktiskt gjort en hel del bra saker i helgen ändå.
• varit ute och sprungit.
• gått promenader.
• gjort en massa rygg-mage-övningar.
• varit social med min familj och varit hemma hela helgen.
• gjort läxa.
• lärt mig nya låtar på gitarren.
och jag belönade mig själv genom att sätta mig i solen med mina nya hörlurar och lyssna på michael jackson.
honom kan man aldrig bli less på att höra.
-
På tisdag är det operation dagsverke och då ska jag fara till skellefteåhamn och hjälpa ola att städa huset och köpa några saker, det kommer ta ungefär 4 timmar..  någon som vill hitta på något efter det? hör av er.
Men iallafall så lovade han att vi skulle fara till frasses och äta lunch.. mums!
-
Men nu ska jag göra mig något att fika och sen sätta mig framför tv:n och se på parlamentet som börjar alldeles strax men hör av er om ni vill hitta på något nån dag, puss!♥
/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0