i'm starting with the man in the mirror..

usch vad jobbigt med snuva och förkylning, jag tror det är pollen..eller så är det för att jag var så lite klädd och cyklade fram och tillbaka från ersmark hela helgen:$ ops! 
-
men i övrigt så har det varit en ganska bra dag.
fick tillbaka b-provet i matte och fick MVG!!!!
fick tillbaka en massa läxförhör i spanskan som gick otroligt bra.
träffat alla mina fina vänner och fått mysiga kramar.
varit med david.
och framför allt så har det varit en skön morgon utan alla killar med tjejsnack!



just nu sitter jag och lyssnar på michael jacksons underbara man in the mirror, den är så bra!
ska ta något att fika innan jag börjar plugga.
ha de bra!



sötlovisa!!!

puss!♥ 
cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0