awesome!

har inte kunnat skriva idag eftersom det har varit underbart väder!  -awesome.
så då for jag, mina kusiner och några till söta vänner till bergsbyn och köpte första mjukglassen för i år och den var också awesome.
sen komme min söta kusin chris och hans flickvän sophie hit och hälsade på.. men eftersom att sophie är från frankrike så måste vi prata engelska med henne och vi alla vet ju hur min dialekt är... vi ska inte ens tala om den.
men att träffa dom igen var också awesome!
-
och jag kom på en grej.. nu när jag nämner awesome så mycket så kan ni ju kika in på amandas blogg.
www.amandaawsome.blogg.se
hon är i tjeckien eller nå sånt.. så jag saknar henne.. kom hem sötnos!
-
nu ska jag gå ner och vara social med kusinerna mina,
så länge får ni njuta av en fin bild på mig som liteeeen.

puss!
Cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0