äntligen hemma /c

Äntligen hemma från läger, slalom osv.
Har varit en lång, rolig men ändå ganska jobbig vecka. Först var det ju läger och det var otroligt kul, det var längesen man skrattade så mycke!
Kvällarna på lägret var hur mysiga som helst..vi gick på aftonbön och sen hade vi kramring och sen satt vi i olika grupper och pratade om hur dagen varit och sånt där, det var jätte mysigt.. synd bara att inte lollo var med, jag har saknat henne grymt mycket hela veckan<3
Förresten så byggde vi tjejer en jätte fin snöskulptur som skulle föreställa barbapappa..
resultatet blev såhär:
Blev inte många timmars sömn på natten men kul hade vi!
Tack till alla ledare och konfirmander.
Men iallafall så direkt jag kom hem tog vi bilen till kittelfjäll:)
Vi bodde i en stuga typ 2 mil från backen.
Jag sovde mycket i bilen, jag tror det blev hela vägen för jag har inget minne av bilresan dit. Men på lördagen steg vi upp tidigt för då skulle vi åka slalom.
Från början var det inte så bra väder men efter lunch blev det sol och blåste inte så mycket och jag var faktiskt med i skidskola:]
Amanda var ledare i den så jag var med där för att hinna umgås lite med henne innan jag skulle åka hem, det var kul men jag var inte så duktig i liften och en gång lyckades jag hamna i snödrivan.. men sånt händer!
Och det var hur vackert som helst med alla fjäll, jag hade kunnat vara kvar där längre..
Ikväll ska jag typ vara med kevin, emelie, rasmus och david.. och lollo kanske ska va med oss ett tag efter hennes träning:) hoppas!
Ha en bra kväll alla läsare. puss!
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: akoss

Det var så roligt att du kom dit!:D gullig bild på mej? kom till oss snart

2010-03-15 @ 12:46:50
URL: http://amandaawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0