tagga/c

Skolan idag gick väl hyfsat men efter skolan spelade jag med bandet å det gick hur bra som helst och imorgon har vi våran första spelning!
TAGGA!
det kommer bli hur kul som helst och jag hoppas det går bra..
och jag hoppas att bjudmiddagen kommer att bli lyckad och förresten så ska jag och jesper vara "värdpar".
De blir kul!
Synd bara att jag inte fick låna kameran av tilda men jag får väl tigga bilder av carro och jenny som vanligt då eftersom jag inte har någon egen, bara en skit dålig så den duger inte!
btw så kan ni ju fundera på vad det här betyder:
Sono un piccolo grumo di carne a cui piace mangiare dolci

det är på italienska..
men jag måste plugga nu:(
sen ska jag nog fortsätta se fucking åmål, den är något bra.
puss!
JENNY OCH EMELIE!
söta flickor!
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0