stan/c

Hej komme hem från stan för ungefär en timme sen och jag fick det här med mig hem:

svart bh 129:-
svart linne 99:-
turkosa trosor 69:-
rosa bh 129:-
rosa linne 99:-
orange och vitt nagellack 39:-
ljusblå stickad sjal 40:-
rosa trosor 49:-
svarta jeansleggings 99:-
rollon 25:-

det blev storshopping idag med jenny å hannah..:]
men jag har bara shoppat en gång sen julafton och jag köpte nästan allt det där på mina presentkort så det blev inte så dyrt.
ikväll efter melodifestivalen ska jag spela cs tror jag, jag måste ju passa på nu när jag är hos pappa eftersom att datorn är paj hemma hos mamma.. men ska försöka skaffa en ny men jag kan ju inte spela nu till veckan för jag ska på konfaläger:(
de sög ju men jag längtar typ ändå till de för det kommer bli kul..

Här har ni en bild från nyårs, puss!(L)

btw, älskar er!

/CISSI

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0