NU ÄR VI HEMMA!!!!!!!!!

Nu är vi hemma.
Det suger, för konfalägret ägde:D
Men vi har gjort så mkt att jag har glömt allt:(:(
Haha nä men vi har typ lekt, tävlat, sett filmer, sett på en show, haft finmiddag, sjungt och mktmktmkt mer.
Det var otroligt kul, trodde faktiskt att det skulle va tråkigt men jag hade HELT fel!:).
Har inte min kamera här, så kan inte ladda in nå bilder, men de kanske komer ikväll om ja orkar:)

P.s
Jag gjorde en smart grej idag.
I bussen öppnade jag en läskburk, och sen satte jag den i skon (asså ett par skor som var i en påse) när den var halvfull, men sen glömde jag de, så pappa slängde in den påsen i bagaget, sen kan ni juh lista ut hur de gick;)
JAG ÄR SMAAART!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0