förlåt

Usch, dålig uppdatering av mig i veckan, förlåt men har verkligen inte haft tid:(
Man blir fan knäckt av praouen.
Har typ fått packa upp en miljard blommor och krukor.
och så har jag fått plantera och prismärka, det är skitkul, för jag får ha en såndär rolig prislapps-sak, om ni fattar vad jag menar:]?
Jag kunde knappt sitta ner i förrgår för att jag hade så mkt träningsverk i rumpan, jag tror att det är för att jag har stått på huk och packat upp saker:(.
det kommer hela tiden fram folk och frågar om jag vet vart det och det är, men jag vet typ ingenting om blommor, så jag får alltid be dom att fråga nån annan.
Och det kom fram en gubbe idag och frågade om vi hade fått in några strån (tror jag han sa), jag ba: vet inte, fråga han, och så pekade jag på en som jobbar där, han ba: men jag frågar juh DIG! haha det var hemskt:]
Oj, vart lite långt inlägg, så jag ska sluta skriva nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0