bjudmiddagen/c

Hej alla glada läsare, jag kom just hem från en underbar bjudmiddag.
Tack till alla i klassen, alla gäster å emelie och virus förstås för en helt otrolig kväll!
Det blev många skratt och applåder.
Jag spelade ju med bandet och det var våran första spelning och det gick hur bra som helst!
Vi spelade 3 låtar och det var nothing else matters, free falling och dont look back in anger.
asså klaga inte på kameran, ja vet att den är dålig..
och ja ser lite sur ut på bilden men de är för att jag koncentrerar mig:]
men jenny och carro har tagit skit många kort med deras systemkameror så dom bilderna får ni sen..
Asså vi hade hur kul som helst, och föräldrarna fick också vara med i lite drama.. dom fick vara med i olika "pjäser" typ, det var ganska kul att titta på faktiskt.. och underhållande kan ja lova!
och vill ni veta en cool grej?
jag sjöng och spelade gitarr för första gången inför publik, det var ju hur kul som helst men nervöst förstås men det gick bra ändå men lite svettigt var det!
å tack till alla som peppade mig förresten, jag hade nog inte gjort det annars.
men nu över till skoldagen..
vi fick igen vårat so-prov och vårat matte-prov och det är helt otroligt men jag fick MVG på båda.. ja är typ överlycklig!!!!!!
vi åkte skidor på gympan också, och här ser ni hur det gick för hannah:
HAHAHA, hon är inte så duktig.
men iallafall så gick skidorna också bra fast det är hur tråkigt som helst för vi måste åka så långt..
men här kommer lite bilder från dagen:
imorgon ska jag till pappa och äta god mat och på kvällen ska jag till ersmarkskyrkan på musikcafé!
puss på er! och jag märkte just hur långt inlägget blev, men iaf... puss!♥
/CISSI

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha det känns inte som om det var igår vi åkte skidor, det känns som det var jättelängesen.

Men det var för att det var så himla lång dag igår:]<3

2010-03-20 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0