bildbomb / cissi

har varit en lång men rolig dag.
på skolan hade vi syslöjd på morgonen, det är ganska härligt att starta med det och jag håller på att göra "trumbyxor" som jag ska ha när jag lirar trummor och jag ska trycka rosa noter på, det kommer nog bli fint!:)
och sen i slutet på dan hade ja elevens val.. tack å lov.. MUSIK!(L)
på lunchen gick vi förresten till ica och köpte lite godis och sen hade vi två timmars hål så vi åt vårat godis och spelade lite kort.. mysigt!
efter skolan var jag på stan med carro,jenny,lollo och jesper, det var hur kul som helst och lite shopping blev det iallafall, jag fick med mig
Grå tjocktröja 349:-
Guld-diadem 19:-
Silver-diadem 19:-

nu ikväll så har jag klippt mig.. det syns inte så mycke för jag klippte mig inte så mycket och sen gjorde jag slingor på mamma och hon målade mina naglar oranga.
sen blev det andra avenyn, det är så otroligt bra.. och nu sitter ja här och skriver, ska nog snart sova.. är trött!
Här är lite bilder från dagen:
förlåt för att jag inte orkade vända alla bilder!
puss på er alla läsare!
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0