working class hero

Steg upp tidigt imorse för jag skulle vara i ersmarkskyrkan klockan 10, hanna robertsson skulle sjunga så jag var bara tvungen att vara där, du är grym tjejen! :)
Något som däremot inte är grymt är vädret.. regn och endast 12 grader ute, inte bra start på sommarlovet.
-
På en halvtimme så far jag iallafall till stan med jenny och hannah, vi ska bowla, det kommer bli kul såklart.. var ganska längesen. Jag sover hos hannah efter det och imorgon får vi väl se vad jag hittar på.
Har lovat att vara med elin så det kanske blir att höra av sig till henne.
puss/cissi

Kommentarer
Postat av: Daanne

Sv: HELT KLART :)

Asså jag har inte kunnat svara på dina sms för jag har inga pengar på mobilen just nu ;)

2010-06-20 @ 19:28:54
URL: http://danielbrannstromblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0