When I get older , I will be stronger.

Äntligen sommarlov, känns bra men jag kommer ändå sakna klassen.
Jag älskar er!
-
Här kommer mina betyg:
Bild: VG
Engelska: VG
HK: VG
Idrott: VG
Matematik: MVG
Spanska: VG
Musik: MVG
NO: VG
SO: VG
Syslöjd: G
Svenska: MVG
Teknik: VG

Jag är riktigt nöjd, tre MVG:n och förra året hade jag noll. Jag är ännu mer taggad till nästa termin! :)
-
Var med Lovisa efter avslutningen och vi myste på och nu ska kvällen spenderas med några från min underbara klass och vi ska grilla, spela kubb och bara ha det mysigt + lite bus förstås.. kommer bli grymt kul!
ha en trevlig kväll, puss
/cissi

Kommentarer
Postat av: Virus

Grattis

Trevlig sommar

2010-06-18 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0