plugg å plugg all night long!

Jag är sjukt trött..idag på idrotten så sprang vi broarna runt och jag klarade det på 28 minuter. Drygt tio minuter bättre än sist, yes!:) Egentligen fattar jag inte varför jag skriver för jag har inte tid.. en massa skolarbete nu dom sista veckorna, kämpa! Har redan suttit 5 timmar i sträck med alla mappar och är helt slutkörd..
• imorgon har vi spanskaprov, vi ska kunna prata ungefär 2 sidor utantill.
• på torsdag är det matteprov och jag är helt borta i det vi håller på med.
• på fredag har vi soprov i geografi.
på fredag så måste vi också ha klart alla kapitel till boken om mig och jag har typ 4 kvar att skriva.
• på måndag ska vi ha lämnat in en presentation på två länder och jämförelser mellan dom till våran so-lärare.
jag blir galen!!!!
-
har bara lust att sjunka ner i soffan med gitarren och spela, spela, spela.
men det går inte för jag pluggar som bara den men jag behövde en liten paus vid datorn.
-
igår var jag på bio med världens bästa Amanda. Vi såg sex and the city 2.. sjukt bra film:)
sen skjutsade hon hem mig på moppen. Tack för en underbarkväll!
-
men nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, adiós! / cissi
man var för söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0