Jordskalv

Hejhej
Som alla vet så var det juh jodskalv igår.
Jag var påväg att gå till min säng när jag hörde att det började mullra eller nått som om det vart storm ute, sen började allt skaka, så det gick typ inte att gå(a)
Och jag vart skiträdd för jag hade INGEN aning om vad som hände.
Jag trodde först att det var vårat hus som höll på att rasa, för det knakade i hela huset, sen tänkte jag på 2012, jävlar va rädd jag vart.
Men sen sa pappa att det var ett jordskalv.
-
Nu efter skolan fick jag och Jenny skjuts av Jeppe hem i has epa, fast han släppte av oss ute i kågemarken så vi fick gå jättelångt:(
Menmen, sen drog vi på stan där jag köpte lite till skolavslutningen ochett linne från Gina:)
Men nu pallar jag inte skriva mer, puss!
random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0