jag vill komma med dig till fika...

Snart sommarlov, bara några få dagar kvar nu men det ska väl gå bra.
Har haft tråkigt hela kvällen och nu sitter jag och skrattar åt mina egna tankar..hur galen får man vara?
Jag är själv hemma och sitter och fnissar åt mig själv och när jag märker hur dumt det är så börjar jag bara skratta ännu mer... ojoj.. dags för sommarlov! :)
-
fotboll och kubb-dag imorgon, musikdag på onsdag och uppdraget på torsdag.. härliga dagar kvar, thihihihihi.
skolavslutningskvällen blir spenderad med jesper och company, det kommer bli galet kan jag lova.
-
var däremot på discgolf igår och det var grymt kul även fast jag kom sist.. tack till koss+josse.
puss / cissi

Kommentarer
Postat av: Adam

sv: aa vet och tack gud för de :D

2010-06-16 @ 16:55:11
URL: http://jagheteradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0