girls just wanna have fun

Kom just hem från hannah, har sovit där flera dagar nu, alltid lika kul=)
jag kom på att jag inte skrivit om midsommar och dagen med mina underbara tjejer men det får bli lite kortfattat.
-
i torsdags så gick vi på stan, shoppade lite och fikade på viktoria hotél.. jag åt jordgubbscheescake och ni kan ju gissa om man typ smälte när man åt den:$ sen gick vi ännu mer på stan och sen åt vi på tatung, friterad kyckling!!
det är så sjukt gott:)
efter det blev det bowling och gissa vem som tog hem segern? om inte jag, trodde faktiskt inte det :)
sen bärde det av hem till hannah och där såg vi på skräckfilm och åt en massa godsaker och sen tältade vi, mys!!
-
i fredags vare ju midsommar och då kom amanda,lovisa, kattis&robert till mig och sen for vi vidare till tuvagården och där fick jag sälja lite glass med amanda och sen fikade vi och myste på som vanligt!
och efter middagen så for jag och familjen till hannah och vi hade det då kul.
Kubb och fotbollsmatcher i massor och sen började dom vuxna spela spel så vi kollade på film istället.
-
Nu sitter jag ute på altanen och lyssnar på Toto och Michael Jackson, kan det bli bättre?
och jag saknar koss så sjukt mycket, dom är påväg till polen just nu.
-
här kommer lite bilder, men dålig kvalla för det är tagen från mobilen!
'
puss / cissi

Kommentarer
Postat av: hannaroo

haha, tack sötnos :)!

2010-06-28 @ 21:39:15
URL: http://hannaroo.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahah blåsigt på sjätte bilden;)

2010-06-30 @ 09:33:01
Postat av: amanda

haha söta tjejor ;) <3!

2010-06-30 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0