veckorna planerade!

nu är veckorna fram till skolan börjar om planerade!
v.31 - jag&hannah goes to stockholm!!!
v.32 - jag tar bussen ända ner till helsingborg för att vara med min prins albin.
v.33 - vara med alla kompisar jag kommer sakna den tiden jag är borta.
-
jag längtar så otroligt mycket och imorgon börjar det packas inför stockholm, kommer bli så kul.
shopping, gröna lund, tom tits, god mat och sen skulle vi troligtvis åka båt med lennart jähkel också.. grymt:)
vi kommer bo i en lägenhet på södermalm, och hör gärna av er på 0768108827!
-
veckan efter - HELSINGBORG.
kommer äntligen få träffa min fina prins albin igen och ska bo hos honom i en vecka, jag har inte en aning om vad vi ska göra och det spelar ingen roll heller bara jag får vara med honom! Men jag vet att han skulle bjuda mig på bio.. det kommer bli så kul! ♥
-
puss / cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0