hey pretty baby with the high heels on

I'm back from piteå everybody!
Har både spelat och kollat på fotboll hela helgen på piteå summer games, det var grymt roligt:)
Blir samma sak nästa år.
-
Igårkväll så kom Rasmus och hans mammmiiii hit och vi spelade kubb och pratade ganska mycket och sen cyklade jag och rasmus hem till honom för att hämta lite stuffs.
-
Idag vaknade jag ganska sent och direkt då så for jag,mamma och bror min till stan och shoppade för alla pengar vi hade.. nästan iallafall;)
jag fick med mig ett par skor, en tjocktröja och ett par byxor.
-
När vi kom hem så for vi till kågebadet och där träffade jag danne så jag spelade lite volleyboll med han och sen kom också david&philip dit så då spelade vi i lag.
Sen blev det bad för dom och jag for hem och nyss åt jag god mat och nu sitter jag med datorn i solen och steker, måste ju jobba på min solbränna!:$
-
Om drygt en timme så ska jag vara med danne,jeppe,elin och amanda och vi hittar väl på något bus som vanligt.
Btw, Koss kommer snart hem från Polen, jippppiiii!
puss/cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0