tråååk

50  frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Mamma

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Jag sovde

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Spelade gitarr tror jag

4. Vad hände dig 1993?
Inget, jag fanns inte då!:P

5. Vad händer nästa helg?
Ingen aning, har inte planerat så långt fram

6. Tre ord varför du sist spydde?
Magen hatar räkor

7. Vilken färg är din hårborste?
Svart och silver

8. Vad köpte du sist?
En tröja i Turkiet

9. Vad fick du senast i present?
En tröja,pengar osv.

10. Vilken färg är din dörr?
Vit

11. Var förvarar du dina pengar?
På kortet

12. Hur var vädret igår?
I turkiet var det 50 plus i värmen och när jag kom hem regnade det:(

13. Vars kramades du sist?
På flygplatsen igår

14. Vad ser du fram emot?
Om 4 veckor då jag far till Turkiet igen:D:D:D:D

15. Vad är 15?
Min ålder

16. Vilken skostorlek har du?
36

17. Vill du klippa dig?
Nej inte just nu

18. Är du över 25?
Haha nej

19. Pratar du mycket?
Ja oftast

20. Kollar du på O.C.?
Nej har aldrig sett det (a)!

21. Har ditt namn ett "x" i det?
Nope

22. Känner du någon som heter Steve?
Haha nej

23. Hittar du på egna ord?
Haha ja endel;)

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Nää, jag tror inte det:)

26. Vad har du för mobil?
SonyEricsson w890i

27. Vem ringde dig sist?
Cissi

28. Biter du på naglarna?
Nej

29. Har du lockigt hår?
Nej

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Ingen aning

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Haha,.

32. Hur många gånger har du svurit idag?
Räknar inte:P

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Kommer inte på något just nu (a)!

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Nej, vet inte vad det är

35. Ska du jobba imorgon?
Nej, har inget jobb

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Elin, igår!:)

37. Vad borde du göra nu?
Gå från datorn

38. Har du något smeknamn?
Nej

39. Sover du mycket?
Nej :)

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Har inte sett nån film på 2 veckor:)

41. Vad ska du göra på lördag?
Kanske vara med nån kompis

42. När var du ute sist?
Igår(a)

43. Har du gråtit idag?
Nej

44. Är du en glad person?
Haha ja

45. Har du roligt nu?
Nej:(

46. Vad äter du helst?
Kebabrulle i Turkiet!!!!!

47. Vem var du med sist?
Familjen i Turkiet

48. Vad heter din mamma?
Veronica

49. Vad är hela ditt namn?
Linn Hannah Paulina Kallaanvaara

50. Tycker du om någon just nu?
Njae

/Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0