DET HÄR INLÄGGET ÄR TILL VIRUS

Det här inlägget är till Virus, här är din dikt som jag lovade:
-
Virus, du är så obeskrivligt bra.
Du är den bästa klassföreståndare man kan ha.
Du sprider glädje genom det leénde du bär.
Du sprider glädje genom att vara den du är.
Du är alltid så glad och du är alltid så positiv.
Jag är så glad att du finns i mitt liv.
När jag blir stor så ska jag bli en lika underbar person som dig.
Du är och kommer alltid vara en stor förebild för mig.
Det är synd att du bara är min lärare ett år till.
Det kommer inte bli längre hur mycket jag än vill.
Virus, du är så obeskrivligt bra.
Virus, du är verkligen den bästa klassföreståndare man kan ha.
mycket kärlek till dig min vän!



puss! /cissi


Kommentarer
Postat av: Virus

Man tackar.

Duktig på att skriva är du.

Vilken glädje sprider inte du!

Härligt.

2010-07-01 @ 23:56:13
Postat av: Hannah

Åh, söt dikt:]

2010-07-04 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0