vart är du cissi?

Hej.
har cissi dött eller?
haha nä skojja men hon skriver aldrig, och det suger för läsarna minskar pga dålig uppdatering.
Fast jag har inte heller kunnat skriva idag.
Såhär hasr min dag sett ut.
*först hade jag match, haha inga kommentarer om den, vi hade en dålig dag, men alla kämpade bra ändå tycker jag:)
*duschade och åt lunch.
*körde skoter.
*var med jenny
*jenny åt hos mig, vi åt bacon och stuvade makaroner, MUMS det godaste som finns:D
*vi körde skoter
*vi såg på tv och åt godis
*vi körde skoter.
*spelade x-box med min syrra:)

hehe ganska kul dag tycker jag:)
nej nu ska jag lägga mig ner och sova:)
godnatt♥

webb-kvalla;)

Kommentarer
Postat av: cissi

sorry att jag inte har skrivit:]

2010-01-10 @ 13:24:44
URL: http://hannahocissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0