trumskolan

TJENAAA
idag vaknade ja typ sent så jag hann inte göra så mycke men jag och mamma for till stan och då köpte jag en trumbok på ramus, men den sög,:O jag kunde redan allt som var i den..
och den kostade 310 kronor:O fan slösade pengar.
KÖP DEN INTE OM DU REDAN KAN ALLT!
det är typ grunden till trummor, så om du redan kan den, köp den inte!
men aja, sen for vi till solbacken på öb och handlade lite, och då skulle mamma lukta på en schampoflaska och då tryckte hon som lite på den så det komme ut en massa schampo och endel for in i hennes näsa! hahahahah:]
de va skit kul:] dålig humor kanske:]
nu ikväll börjar paradise hotel om så jag ska se de och äta lite chips som ja också köpte.
pusspuss alla läsare!♥

Kommentarer
Postat av: Janne Jansson

Men om du kan allt i boken, varför köpte du den?

Du måste vara övergrym, där finns MÅNGA trumkomp och

mot slutet av boken så blir det svårt. Boken används på flera musikgymnasier i trumundervisningen runt om i Sverige

Tråkigt att du tycker den är så kass att du måste dissa den här..

Har du några länkar där jag jan få lyssna på dig när du lirar?

Sorry!

Var tvungen att skriva

Janne Jansson

2010-08-16 @ 21:18:38
URL: http://www.trumskolan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0