trött

Hej!
Har bara slappat idag med, är otroligt trött efter nyårs, orkar typ inte göra något
Men i morrn ska jag och cissi fara till vitbergs, det kommer bli skitkul, för det blir första gången för i år
Men jag vet inte än om jag kan ha mina snowboardskor eftersom jag inte fick en ny snowboard i julklapp:(
Men jag tror jag kan ha dom:)

Igår vart jag i alla fall medlem på bloglovin, fattar inte riktigt hela grejen än, men det kommer.
Om ni är medlem där så måste ni lägga till våran blogg,jag tvingar er:]
Aja, nu ska jag nog nörda lite Sims 3, puss♥


En mycket vacker bild från nyårs på Hanna;)^




Kommentarer
Postat av: cissi

hihi jag längtar till imorn:)!

2010-01-02 @ 17:42:35
Postat av: hanna

GERE TABORT :(:(:((( ahaa

2010-01-03 @ 22:02:56
URL: http://bylisahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0