skoter

Hej.
Vi var nyss ute och åkte skoter.
Det var skitkallt men ändå roligt, fat jag tror jag förfrös min ena kind:(:(
Aja, det var lite läskigt också, för pappa körde typ 180, och körde i hopp så jag höll på flyga av, fast jag satt ändå där och höll på att skratta ihjäl mig(a):D
Sen gick vi in och drack en kopp varm choklad, mm det var gott.
Och så har vi sett glee, som var inspelat, som jag sett förr, men man blir inte less på det.
Fast jag längtar till i morrn, då börjar det om:):D:D:D
Byee♥
 
hehe inte våran choklad, men den såg god ut:]!

nån mer som brukar se det:)?

Kommentarer
Postat av: cissi

SKOTER = FÖRFRUSNA FÖTTER,BEN,HÄNDER OCH KINDER:(

2010-01-06 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0