Nyårs

Hej:)
Igår var det nyårs.. vi var en massa familjer hos hannah och det var ganska vilt i huset(a)
Hannah la ju ut några bilder men inte alla och dom andra bilderna är typ galna:]

Jag skriver från nån cpdator så jag kan typ inte lägga ut bilder,     
få se.. ja kanske kan ändå:] hahaha.

Men nu ikväll så har jag inte gjort ett dugg, jag och brorsan såg harry potter å sen så har jag suttit nere i soffan å varit social med mamma osv:)
Imorgon ska jag på stan med mamma och alle, vi ska köpa en sladd så jag kan koppla ut trummorna i högtalarna:) de bli kul, och sen ska vi köpa godis också och om jag hinner så ska jag springa upp en stund på bik bok och kolla om dom har fått in något nytt:)

Jag har ganska tråkigt just nu så ni får säkert nån lista som hannah gjorde:)
Här har ni en bild..
Pusss!♥


FRASSES FOR LIFE!!!!!!!!!!(L)

btw. gott nytt år:]


Kommentarer
Postat av: eliinH

ve är sötast!<3

2010-01-02 @ 11:44:12
URL: http://eliinhall.blogg.se/
Postat av: CISSI

att vi är!<3

2010-01-02 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0