my day

Tjenare.
Som sagt så slutade vi 10 i 12 idag, då ringde jag och linnea till pappa så han fick komma och hämta oss, då for vi på ica och köpte :
+= min luch;)

Sen såg vi på tv, det var oprah winfrey (eller hur det stavas), det handlade om en tjej som hade fått sitt ansikte förstört, hennes man hade typ skjutit henne i ansiktet!:(
<det var hon.
Och så var det en tjej som var en sjöjungfru, hennes ben satt ihop så hon såg ut som en (a)
Sen for vi på konfan, det var tråkigt som vanligt, men jag och cissi petade på dendär dockan dom alltid har i kyrkan, fatta coolt att vi har rört den;) not.
Aja , sen har jag tvättat håret och sett på tv.
och nu sitter jag här, hungrig för vi har inge fika:(:(:(:(
Men nu ska jag göra nått annat♥


Kommentarer
Postat av: lisamelin

hur kunde ansiktet bli förstört om han skjutit henne i ansiktet? hon borde ju ha dött?:S ;)<3

2010-01-15 @ 18:15:06
URL: http://lisameeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0