lövångersrevyn

Jag sovde hos lollo hela helgen igen:] nu har ja sovit hos henne 2 hela helger i rad, det är mysit:)!
Vi var ju på lövångersrevyn igår och sålde fika, plockade ihop skräp osv.. men vi hann ändå se hela revyn och den var så otroligt bra:O:O:O:O:O jag hade ingen aning om att den var sådär rolig ju.. ja måste se den nästa år också:]
OCH TOMAS ÄR SÅ JÄVLA BRA ASSÅ!
Nu idag var vi på gudstjänst och då gjorde vi nattvarden, ni vet då man får en bit bröd och lite vin å de där..
de var inte så äckligt men de var inte gott heller(a)
sen for jag till mormor och var där ett tag och nu ikväll har jag bara spelat gitarr, suttit vid datorn och tränat på läxan.. jätttteeeee kul!
imorrn=skola=trummor=träning=sova!
puss!♥
/c

Kommentarer
Postat av: jessiicaa

visst, :) mitt nr ---> 0705402606 :)

2010-02-02 @ 23:12:53
URL: http://ruffissmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0