Lollos tjejkväll!(L)

hej ja har inte dött:O
jag har bara haft lite mycke dom senaste dagarna:]
men nu ska ja skriva ett inlägg iallafall..

i torsdags så var jag ju på tjejkväll hos lolllloooooooooooooo:]
de var jag,linnea,ebba,emelie och jenny som var bjudna.. å när vi kom dit så åt vi tacos och lollo hade gjort nån jätte god sås som såg precis ut som smältost:] och när jag smakade så smakade det precis som det också:]
MUMS!

Sen tog vi en massa kort, för att vara exakt så typ 79 st men jag kan inte lägga ut alla för att jenny vill inte skicka dom:( hon orkar inte men jag ska försöka få tag på dom på nå annat sätt så ni får seee(a)

Sen spelade vi guitar hero, spelade lite olika spel och lyssnade på musik, å då blev jag och linnea lite vilda för att vi började dansa till den här låten:
http://www.youtube.com/watch?v=PfNwO9HNqh4

men iallafall så efter de körde vi sanning eller konka och smsroulette.. och jag var tvungen att skicka ett pinsamt sms till virus:(:( om du läser de här så förlåt:]

sen såg vi en film, den heter a walk to remember. Den är typ jätte sorglig för jag började gråta jätte många gånger i den:] men efter de så gick vi till sängs och pratade till typ 3 och sen blev typ alla trötta och försökte sova men inte jag,jenny och lollo..(a) vi busade i lollos säng(a)

DE VA KUL! men alla blev sura på oss för att vi fnittrade så mycket.. men vi somnade typ vid 5:] sen vaknade vi vid 10 och då åt vi frukost, såg en film och sen for vi hem(a) det var en jätte rolig kväll, tack tjejer!(L)






SÖTA FLICKOR!(L)

pusspuss!

 


Kommentarer
Postat av: jonna:]

den filmen är jätte bra:]

fina bilder:)

2010-01-10 @ 14:40:08
URL: http://jonnajosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0