kände bara för de

Dagens datum: 1 januari
Dagens vill ha: ny snowboard
Dagens klädsel: jeansleggings och en mysig tjocktröja:]
Dagens smink: ingenting
Dagens frisyr: plattat
Dagens låt: jason derulo-whatchasay
Dagens planer: ingenting,bara slappa(a)
Dagens saknad: många
Dagens dummaste: har inte varit dum idag:}
Dagens sjuka: jag fattar inte(a)
Dagens roligaste: filmen från nyårsafton igår.
Dagens favorit: sängen, jag är trött:(
Dagens köp: ingenting
Dagens godis: skumtomtar<3<3<3<3
Dagens humör: trött men glad:)
Dagens tråkigaste: att jag är trött
Dagens sötaste: mina katter
Dagens kärlek: jasii;)
Dagens personer: cissi



Kommentarer
Postat av: hannape

filmen jag gjorde:$? HAHAHA

2010-01-01 @ 17:07:24
URL: http://bylisahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0