hejhej bloggen:]

hejhej bloggen! ......fjortisstyle:]
jag har inte gjort mycke nu ikväll , typ bara chillat framför tv:n.. eller som virus säger .. killat framför tvn ;)
hahah, men idag väckte mamma mig vid 11, jag hade gärna sovit längre för ja var vaken till typ 3 igår..
jag ha märkt att de blir jävlit sent när det är lov, men så ska de va:D

som sagt så for jag,mamma å alle till stan.. vi köpte en grej till trummorna så att vi kan koppla ut den till en högtalare:D fast de är inte bra ljud men de duger tillsvidare:]
vi köpte också godiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis,, mums!


och när vi komme hem så åt vi kyckling och pommes, också mums!
och efter middagen åkte vi skridskor, de ägde fast nått svällde upp i min hals så ja kunde inte åka längre:(

IMORGON BLIR DET VITBERGET MED HANNAH!
Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0