utmanar er att göra den;)

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅÅR SEDAN?
Jag var 4 år då, så jag skulle tro att jag var hemma eller på dagis och lekte med jenny:]

VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
ungefär samma sak som nu;)

FEM SNACKS DU GILLAR

1. bearniece chips<3<3<3<3<3
2. ostkrokar
3. biopopcorn,fast vanliga funkar också.
4. alla sorters godis.
5. naturgodis.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ

1. Shakira - undeneath your clothes
2. Joan Osborne - One of us
3. The Script - The man who cant be moved
4. Glee - Dont stop beliving
5. Ronan Keting - When you say nothing at all  


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR

1. Shoppa loss;)!
2. Skulle fara ut och resa, först till usa!
3. Kanske ge bort liteom jag kände mig snäll.
4. Ladda ner alla photoshop som finns.
5. Skänka lite:]

FEM DÅLIGA VANOR

1. Äter för mycket skräpmat och godis och sånt.
2. Pluggar inför prov typ klockan 11 på kvällen dagen före(a)
3. Jag har dåligt morgonhumör.
4. är ganska kräsen när det gäller mat.
5. sitter för mycket vid datorn

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

1. Spela innebandy
2. Shoppa
3. Köra skoter
4. Umgås med familj & vänner
5. Åka snowboard och slalom.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

1. nått fult;)?
2. -
3. -
4. -
5. -

FAVORITLEKSAKER

1. Datorn
2. Tvn
3. Mobilen
4. Nintendo ds
5. dvdn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0