orka

Är du kär? typ

är du redo för ett seriöst förhållande? jaoo

Är du en sportfåne?
 Näe , tror inte de.

Är du röksugen? usch nej

Är du rik? nej

Är du fattig? nej, vi har väl "normalt" med pengar:P

Är du trött? ojaa jag är skittrött.

Är du shoppingsugen? lite, men inte idag, jag är för trött:]

Är du töntig? haha vet inte, säkert;)

Är du ressugen? jaojah, ska till turkiet i sommar

Är du skolsugen? nä, inte lektionerna i alla fall.

Är du irriterad?
 nej

Är du festivalsugen? Haha ja typ.

Är du alkoholsugen? nejnej

Är du saknad av nån? haha vet inte, kanske av nån


Smeknamn?
 Haha engligt mina kompisar heter jag pänni:]

Bästa åldern? typ förskolan, de ägde!:)

Bästa tidningen? frida

Hur sminkar du dig? typ bara mascara

När stal du senast något? haha vet inte

Hur många timmar sov du inatt? från typ 12 till 7, så 7 timmar

Vilken film såg du senast? hmm, the ugly truth.

Vilken internetsida besökte du senast? massa random bloggar

Vad sa du senast till vem? du kan få klägget i mitten, det var äckligt (det var ett winebröd) till min syrra.

Vad gjorde du i förrgår? onsdags, hmmmmmmmm, jag var med penny!

Vad har du gjort idag? varit i skolan

Vad ska du göra idag? jag ska vara med linnea

Hur många msn-kontaktetr har du? ingen aning. runt 200 tror jag.

Vilket land besökte du senast? Turkiet

Hur många snälla känner du? haha många:P

Vad såg du senast på tv? Glee och Vampire diaries.

VAD är det för märke på din dvd-spelare? haha jag vet inte

Senaste köp? ett wienebröd:]

Vad har du dåligt samvete för? typ inge just nu

Vad har du för skor? 2 stycken reebook,tygskor,foppa,uggs,converce,pumaskor, haha är beroende av skor:D

Vad har du på dig nu? Jeansleggings och min adidaströja

Vilken musik har du lyssnat på idag? blandat

Är du vegitarian? nej, skulle vilja, men skulle inte klara det tror jag:(

Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nae, men igår:)

Vad heter dina kusiner? oj, har ganska många. my, elina, ossie, hedvig, love, olivia, linus, julia, nehan, och så 3 stycken i finland som heter pinja, themo och amanda.och så en till som jag har glömt vad den heter:(

Är du feminist? haha vet inte vad det är:P

Vad drack du senast?  cola

berätta saker som varit roligast i ditt liv:
1.Båda gångerna jag har varit i turkiet.
2.När vi var i fjällen.
3.Stockholmsresorna
4.Piteå summer games
5.mycketmycket mer:)

När sjöng du senast? nyss

vem duchade du senast med? brukar duscha själv:P, men senast med linnea på eddahallen:)

Håller du det städat? hos mamma ja, hos pappa nej

Vad gör dig lycklig? vänner, familj m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0