nån lista:)

10 favoriter:
Färg:
blå
Mat: frasses:]
Band: ACDC!!
Film: paranormal activity
Bok: Till salu
Sport: innebandy
Årstid: vinter
Veckodag: onsdag och helgerna
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: kvällen

9 för tillfället:
Humör:
uttråkad
Smak: lepsyl:(
kläder: svarta mjukisbyxor och svart tjocktröja
Bakgrund: en skoter
Nagellack: lite rosa kvar sen nåra veckor sen:]
Tid: 15.40
Omgivning: vardagsrummet
Irritationsobjekt: håret som far i ansiktet hela tiden, (just duschat)

8 första:
Bästa vän: Säkert hannah
Screen name: what?
Husdjur: en katt, smulan!(L)
Piercing: öronen
Förälskelse: hihi de va nils:]
Musik: markoolio tror ja!
Bil: har ingen bil
Kyss: nils i hans enris-buskar:]

7 senaste:
Cigarett: har aldrig rökt och kommer absolut inte göra det!
Mat: godis:]
Dryck: oboy
Biltur: igår från stan med tilda
Spelad låt: Knockin on heavens door-avril lavigne
TV-program: Biggest loser
Kyss: david utanför isladan

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nä tror inte de
Brutit mot lagen: haha ja?
Blivit arresterad: nope
Badat naken: ja hemma och i havet när jag var liten:]
Varit med på TV: ja de har ja och radio också:]:]:]
Kysst någon du inte känner: typ

5 nej tack:
Kläder:
kilt
Mat: potatisburgare
Musik: bethowen å sånt(a)
Dryck: alkohol
Personlighetsdrag: fattar inte.

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
dator
Du kan höra just nu: musik å mig själv
Du inte kan leva utan: vänner, musik och instrument.
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn:]

3 personer:
Du kan berätta allt för:
tilda och lovisa!
Du tycker om: alla mina vänner såklart:]
Du inte gillar: dom vet de...

2 val:
Kaffe eller te:
kaffe töp
Vår eller höst: vår

1 önskan: att jag kunde ha ändrat mig innan det var försent.
puss / c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0