mums

Tja.
Länge sen jag skrev, men jag har inte orkat, ajabaja, men nu blir det skärpning!!
Idag hade vi vårt första elevens val, jag har syslöjd, och håller på att sticka en vinröd halsduk.
Jag försökte också lära jenny att sticka men det går inte så bra:]!
Sen efter skolan for jag på stan med mamma, vi köpte lite grejer till mitt rum, det enda som fattas nu är ett skrivbord och nån tavla:)
Nu måste jag träna på no-provet, byebye♥

vart frestad, så jag måste göra lite varm choklad ikväll, om ni undrar vad det vita ovanpå är så är det "fluff", det är som smält marsmellows eller nått, och lite riven choklad ovanpå, mums(a)!


Kommentarer
Postat av: jenny

du jag var fan bäst på att sticka :]

2010-02-04 @ 18:03:11
URL: http://edstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0