längesen ja skrev.. /c

äntligen hemma igen, har ju sovit hos mormor i en vecka nu för mamma var i egypten men nu har hon kommit hem men hon hade bara köpt två saker åt mig, de va snålt!:(
ja fick en puma tjocktröja och ett turkost armband:]
men de va ju bättre än inget..
i lördags var jag hos lollo, de ägde som vanligt, vi lagade middag där och gjorde en jätte god efterrätt och sen komme det några gäster dit och vi hade de trevligt och spela kort osv, såg melodifestivalen:]
sen när jag for hem somnade ja:]
och jag har lärt mig en massa nya grejer på gitarr och snart kan ja snurra trumpinnar:] de kan int vem som helst!:]
här är gitarren jag vill ha!!!!!!!!!!!!
COME TO MAMIIIIIIIII!
puss!   /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0