alla hjärtans dag

Längesen jag skrev, men har inte haft nån lust alls.
Och så har jag inte suttit vid internet så mkt, har nördat sims 3:]
Och så har jag varit ute och på stan o så.
Har inte så mkt att skriva, så jag kan lägg ain lite bilder som jag och min syrra tog när vi va ute.
Vi skulle klättra upp på skjulet och ta bilder när vi hoppade.

Men när jah skulle upp så fick jag mig inte upp, så jag fick hänga sådär ett tag, jag var skiträdd och trodde att jag skulle ramla ner och dö:( haha skoja
Men sen fick jag mig i alla fall upp till slut:)
Här hoppasde jag i alla fall,modig som jag är;)
haha

Kan lägga in mer bilder nån annan gång.
Glad alla hjärtans dag, eller vad man säg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0