/c

hej, sitter här nu och väntar på att duschen ska bli ledig.
igår blev det en heldag på grönan och idag var vi på tom tits i södertälje, grymt kul:)
å glass är gott! inte för att det hade nått att göra med saken men jag hade bara lust att skriva det.
-
imorgon ska vi åka båt med lennart jähkel, han skulle skjutsa oss inne i stockholm, det blir sjukt nice.. och efter det blir det en heldag på stan, mycket shopping som jag längtat efter och nu har jag ju gott om pengar!
På fredagmorgon blir det flygresa hemåt igen så hör av er om ni vill hitta på något dom få dagar jag är hemma innan jag drar till helsingborg:)
-
saknar er mina vänner, hare king.. tjingeling!
/ cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0