långt inlägg/c

jag kom på att jag inte har varit hemma på ganska länge, men så skare va.. de är ju påsklov!
igår hade jag, elin och rasmus filmkväll och såg hockeyn hos elin.. men aik förlorade fast vi hade förövrigt en trevlig kväll och de blev så att jag och rasmus sov över hos elin:)
vi såg bland annat den här filmen:
den var bra men konstig, fast jag rekomenderar att se den:)  (klaga inte på min stavning)
sen idag så klev vi upp tidigt för att jag å rasmus skulle följa lollo till stan för hon skulle permanenta håret.. de tog 6 timmar:O men det blev jätte fint, är lite avis!
jag och rasmus gick då på stan i 6 timmar och vi spenderade typ 2 timmar på ramus till att spela musik vilket var kul som vanligt.
vi testade glasögon också, titta:
gangstaaaz.
men iallafall så efter stan for vi till elin igen och vi lagade mat, å det blev tacos.. mums!
sen färgade elin håret brunt och hon blev fin.
sen for vi till ersmark och var ett litet gäng.. det blev david,rasmus,lollo, elin och jag, det var nice.
först var vi ute och busade sen så gick vi in till lollo och spelade kort, och många skratt blev det,
tack!
nu ska jag smsa lite och sen ska jag kura ihop mig i sängen och sova..
btw, märkte just hur långt inlägg de blev och grattis till dig som orkade läsa hela.
släng in en kommentar vettja!
puss! ♥
Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0