hockey

god afton, de vankas hockey!
aik-hv71.. och här blir det fullt hus.. petterson kommer hit och ska se hockey och ha det trevligt, det kommer nog bli en kul kväll.
´
efter skolan for jag hem till lovisa, vi fikade och städade lite sen åt vi middag och sen for jag hem, men det är alltid lika mysigt att vara hos koss.
¨
jag märkte just att hela huset typ skakade så då sprang jag ner och det var snön som rasade från taket, tur de!
jag höll på att få en hjärtattack.
men iaf så kanske jag ska till kyrkan imorgon, har ändå inget annat för mig.
just nu sitter jag på mitt rum och lärde mig just en låt på piano, my hometown glory-adele.. sjukt bra!
kanske skriver mer ikväll om jag är på blogghumör.
världens bästa klassföreståndare!
puss!
/cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0