har tråkigt

Tre ord om varför du spydde sist: magen hatar tydligen räkor (oops, vart 4)
Vad gjorde du 08.00 imorse : såg på tv tror jag
Vad gjorde du för 30 minuter sedan? såg på tv
Vem fick dig att skratta senast? minns inte
Vilken färg är din borste? silver och svart
Vad köpte du sist? haha minns inte
Vilken färg har du på din tröja? grå
Var förvarar du dina pengar? bankkortet
Hur var vädret igår? soligt
Vad ser du fram emot? att få vara glad
Snarkar du? haha nej det tror jag inte
Är du kär? jag vet inte
Är du redo för ett seriöst förhållande? jag tror det
Vilken skostorlek har du? 36-37
Vill du klippa dig? nej jag vill spara ut
Pratar du mycket? ja med kompisarna
Har du haft sex denna vecka? nej
Vem skriver du med på msn nu? en
Hittar du på egna ord? haha ja
Är du en typiskt svartsjuk person? typ
Vad har du för en mobil? sony ericsson w890i 
Vem ringde du senast? pappa
Är du beroende av nått? hahah ja bearniesechips:D
Har du lockigt hår? nej
Vilken konsert ska du på härnäst? har ingen planerad
Hur många gånger har du svurit idag? ingen aning, har juh varit själv största delan av dagen, så inte så mkt
Vilket ord säger du ofta? ofta
Ska du till skolan/jobbet imorgon? jag tror det, om jag inte är alltför sjuk
Vem sa du "jag älskar dig" till senast? minns inte
Vad borde du göra nu? ingenting speciellt:)
Har du något smeknamn? nä inget speciellt 
Vilken är den bästa filmen du sett inom loppet av 2 veckor? 2012 tror jag
När var du sist ute? 2 timmar sen typ
Har du gråtit idag? ja
Är du en glad person? ja, oftast:)
Har du roligt nu? ...
Vad äter du helst? hmm pizza kanske.
Vem var du med senast? elin tror jag
Vem kramade du sist? mamma
Nämn den bästa personen: finns flera
Tycker du om någon just nu? .
Vill du flytta? ja
Hur ofta borstar du tänderna? på morgonen och kvällen
Är du egoist? vet inte, tror inte det
Gillar du att bada? ja
Skrattar du åt allt? haha nej inte åt allt
Vem får dig alltid att skratta? linnea
Gråter du när du tittar på filmer? händer i varje sorglig film(a)
När grät du senast? nyss
/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0