gymnasie

Kom just på att jag aldrig skrev om när jag var på gymnasiet.
Jag var juh på barn och fritid (?), fattar inte varför jag tog det, är inte ens intresserad av det, haha menmen.
Jag sovde hos Elin då, för hennes mamma skulle skjutsa oss dit.
När vi kom dit så skulle vi gå till expeditionen, men vi hade juh ingen aning om vart den var, så vi gick lite vilse, men efter ett tag så hittade vi dit:)
Då skulle det komma 2 ur den klassen och hämta upp oss, men dom komme en kvart försenat, så vi fick stå där ett tag.
Men när dom komme så gick vi till deras klassrum, dom var bara killar i deras klass:P
Haha och alla var jätteroliga.
Men då skulle vi se Grease på första lektionen, sen var det 2 timmars hål, då drog jag och Elin på subway.
 mums.
Sen hade dom nån lektion, sen isade dom runt oss på hela skolan.
Sen efter det hade dom sista lektionen, och så fick dom sluta vid halv 4.
Då tog jag och Elin bussen till kåge:)
Oj, det vart lite långt, hoppas ni orkade läsa:)
Nu ska jag nog äta, grillat, mums:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0