fruktsallad

mums, sitter och äter lite fruktsallad och det vankas läxa!
imorgon är det bad i byske som gäller med klassen, och med kläder på dessutom.. he bli tungt!
och förresten så var jag ju på musik estet i tisdags och jag säger bara en grej.. jag SKA gå den linjen.
och om jag inte har tillräckligt bra betyg så får amanda muta rektorn så jag får gå där.
hihi.
´
idag så for david,lollo och rasmus till kittelfjäll.. lyckligt lottade som dom är!:O
och jag och jenny har bestämt att vi ska cykla dit någon gång så vi får se hur de går:]
´
ville bara säga att jag har varit hurtig idag och gått en lååååååång promenad, var ganska skönt faktiskt.
puss!
/cissi


och ville bara påpeka att detta är bäst!^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0