/c

hela helgen har varit jätte mysig.
i fredags var jag hos pappa och elin kom dit och höll mig sällskap, var längesen och jag har saknat henne.
och igår hade vi girlsnight hemma hos hannah.. det var jätte kul och många skratt.. tack!
idag så for jag till kyrkan för att jag lovade kattis att kompa till några låtar, men ni kan ju gissa hur de gick..
´
ni gissade rätt....
åt h*lvete!
men aja, sånt händer.
´
sen så var jag med lollo och rasmus och vi låg på rasses studsmatta och stekte i solen, det var hur mysigt som helst och solen lyste varmt å skönt:)
men nu ska jag typ äta, jag har ätit en macka idag bara:O
btw. bilden har inget med texten att göra!
puss!
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0