ba för att,..

När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då du står i duschen?
När jag står i duschen

Har du nån gång borstat tänderna i duschen?

haha nej det tror jag inte:P

Hur gammal ser du ut att vara?
Ingen aning, 14 kanske som jag är?;)


Vilken låt sjöng du senast?
Warwick Avenue tror jag

Vem pussade du senast?

haha

Vad har du för planer i veckan?

Det är bara en dag kvar av veckan, men i helgen ska jag nog på stan

Blundar du när du kysser någon?
vet inte

Vem fick du senast sms av och vad stod det?

Johan - Joo<3


Har du någonsin kallat någon för slampa?
haha nej inte just det ordet tror jag

Har du blivit kallad för slampa?
ingen aning, inte vad jag vet

Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
ja, fast inte själv

Hur många tror du kommer gå på din begravning?
måste jag verkligen tänka på det nu?(a)

Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
haha ingen hoppas jag

Har du mest fiender eller mest kompisar?

mest kompisar

Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
ja(a)

Kan du fixa din egen bil?
haha nej kan ingenting om bilar

Är du smartare än dina vänner?
nej cissi är smartare än dom flesta;)

Har du någonsin stulit något av dina vänner?
nej

Har du suttit i fängelse?

nej


Gillar du lukten av öl?
haha nej?! :P

Skulle du dödat en hund för £1000?
nej aldrig.

Har du varit deprimerad nån gång?
det beror på vad man menar med deprimerad, jag har väl varit ledsen men inte cuttcutt-ledsen.

Bor du med dina föräldrar?
japp

Har du planer för framtiden?
ja jag vill ha något bra jobb och fara till usa:)


Två saker som skrämmer dig:
demoner och mörkret

 

Två av dina nödvändigheter:
Kompisar och familjen

Två saker du har på dig just nu:
Jeansleggings och tjocktröja

Två av dina favorithobbys:

Sporta och shoppa;)

 

Två saker du vill ha:

Hmm,. nya skor och en dator:)

Två platser du vill åka på semester:

Usa och Turkiet

Två saker du vill göra innan du dör:

Haha svårt att komma på, men typ gifta mig och fara till massa olika länder:D

Två saker du tänker på just nu:
Sommarlovet och mina skor :P

Två affärer du shoppar i:
Bikbok och Ginatricot

Två favorit-husdjur:

Katt och hund

Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
haha ingen aning, har tråkigt

Vilken färg bär du mest:

Det är olika, men svart kanske

Senaste favoritfärg:

Turkos 

Senaste låt du hörde på radion:
Jag lägger inte sånt på minnet(a)

Vad blir det för middag i natt?
inatt? jag sover på nätterna

Är du lycklig nu?
jao det är jag väl

Vem ringde du senast?
pappa

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 stycken

Hur är vädret?
Typ regn:(

Saknar du någon just nu?

ja...

Ett ord som beskriver dig:
konstig:P

Favoritskor:
Typ mina reebok lr conversen

 

Äger du stora solglasögon?
haha ja

 

Vad vill du helst göra just nu?
typ träna, fast jag är sjuk

 

Vad borde du göra just nu?
ingenting speciellt

 

Senaste textmeddelande du skickade:

"Haha jo:)<3
Var du på skolan idag<3?"

 

Vem kramade du idag?
Elin:)

Nämn en sak du gör varje dag:
Äter

Hur mycket pengar har du just nu?
4 000 tror jag;) 

När såg du din pappa senast?
vid middan för typ, 10 minuter sen

Har du ont någonstans just nu?
ja lite i huvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0