avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss var. . . den bästa jag sent kommer glömma.

Jag lyssnar på . . .  hometown glory-adele.

Jag pratar om viktiga saker med . . . dom vänner jag litar på.

Jag tycker om . . .  att spela trummor.

Min första riktiga kyss var . . . bakom ett skynke i ett mörkt rum.

Jag avskyr när folk . . . kränker andra.

Jag gillar . . . lovisa koss.

När jag vaknar på morgonen är jag . . . trött såklart?

Jag är förälskad i . . . en som du inte får veta vem det är.

Jag kommer alltid minnas . . . mina vänner.
Sist jag grät . . . var igårkväll.

Min mobiltelefon är . . . bombaderad av sms.

Kärleken är . . . både god och ond på samma gång.

Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . att jag borde ha somnat tidigare.

Just nu tänker jag . . . fan va det svider i mina läppar, behöver lepsyl.

Bebisar är . . .  tjocka å söta.

Ikväll ska . . .  jag smsa och sen sova.

Imorgon ska jag . . . fara till pappa:(

Jag vill . . . vara med david,rasmus,kevin, emelie och lovisa snart igen!

/cissi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0