anderstorp

oj nu har jag hamnat på fel ställe.. skulle egentligen göra läxa på datorn men då råkade jag gå in på blogg.se så då kändes de lika bra att göra ett inlägg.. men iaf så gårkvällen spenderade jag med david,rasmus och danne i ersmark.
var hur kul som helst.
imorgon ska jag till anderstorpskolan och hälsa på amanda på musik estet.. kommer ju bli jätte kul eftersom jag funderar på att välja den linjen till gymnasiet.
har inte så mycket mer att skriva..
´
eller jo, jag har varit på utvecklingssamtal idag och de gick väl sisådär för jag var lite trött och slut efter dagen.. jag hatar måndagar!
men nu ska jag göra klart läxan och sen sätta på någon film och mysa.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0